fredag den 8. juli 2011

Cry from the Valley of Silence

Ja, jeg har holdt lidt – synes jeg selv – velfortjent sommerferie fra computeren… Og der har heller ikke rigtig været andet sindsoprivende nyt, end at jeg har brugt samtlige dage på at arbejde. Har dog også fået besøgt min dejlige søster med mand, nevø og niece, holdt grillaften for venner, været ude at spise med papfar, spist kage hos veninde, været til familiefødselsdag oooog (drum roll, please): vasket tøj!!

Nu er jeg så ved at pakke førnævnte tøj, samt alt MULIGT andet crap til at tage med på ferie (hvem bruger pas?? Ej, men helt ærligt? Har været på MANGE ferier, og det var altid SÅ vigtigt at huske – ALDRIG har jeg skullet bruge det – det er bare Regeringen, der vil sætte os i system! (fylder trods alt snart 21, skal leve op til ryet..)).

Nu skal jeg hjem til Store Familie en forlænget weekend, dernæst smuttur til Svigermekanikken (ej, men hvem har egentlig opfundet det udtryk?? Bruger det aldrig igen, swear) helt oppe nordpå, og på torsdag direkte til Djævleøen (same) hos Lille Familie, hvor vi skal på camping i det sydlige i et par uger…
Al bagage skal pakkes nu, da der ikke bliver tale om return to the City of Smiles før om en måned. Og altså… sådan nogle ’fornuftige sandaler’ ikke? Hvor der er andet end bare et tyndt stykke træ eller til nød en (lækker) høj hæl mellem fod og Mother Earth? Sådan nogle havde jeg altså engang. Har jeg så ikke mere, kan jeg, efter en større gennemrodning af mit skosortiment, konstatere (i øvrigt farligt at gennemrode alle sine sko, når man kun har et par timer til at pakke i. Har fundet adskillige, jeg havde glemt, at jeg havde… uhh…)

Så jeg håber ikke, at vi skal alt for meget af det der hiking, hvad det så end er (gåtur?), men at mere tid skal tilbringes ved pool/strand – for har de købt de VILDESTE badesandaler, nu vi taler om sko (hm. Forstår pludselig, hvorfor antallet af skotøjsæsker under skrivebordet kom op på den forkerte side af tredve…)

Men jeg glæder mig bare så meget! Hurra for ferie!

Alle bedes passe på sig selv, og i samme ombæring få lidt træning i at undlade mellemrum i sammensatte navneord (og bare i random ord i det hele taget).

Peace…

Ingen kommentarer:

Send en kommentar