torsdag den 24. november 2011

Dagens

Bummer: To personer (inkl. mig selv) til undervisning i dag. TO! Ud af tredive på holdet. Okay så. Prøvede at overbevise underviseren om, at det jo nok ikke var noget personligt. 
Bortset fra dét ikke rigtigt nogen bummer, for det var faktisk skidehyggeligt at sidde i rundkreds om katederet og pludre om den stadigt større kløft mellem norm og retlig regulering angående ulovlig fildeling på nettet.

Hurraråb: HURRA for endelig at have taget mig sammen til at købe mig mit helt eget personlige sæt FUCKING skarpe knive!
Ja, jeg ved godt, hvad I tænker. 
Men lad mig forklare: Prøv at forestille jer, hvordan det må være at skære et stort stykke vådt brænde over med en trommestik. 
Sådan er det hver dag, når jeg skal skære en agurk eller lignende over med det såkaldte udstyr, der fylder skuffen op i køkkenet. 
Kollegiekøkkener og ordentligt køkkenudstyr er bare to begreber, der på ingen måde hænger sammen, om man så maste dem op mod hinanden, marineret i sekundlim (gå så AF mine fingre!). 
De her knive er bare the shizzl! (selvom jeg ikke ved, hvad jeg skal stille op med brødkniven. Behøver sådan en egentlig overhovedet at være skarp?)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar